Månadens chipspåse - mars - Pringles Xtreme Spicy Sour Cream & Onion ^^

Nu är mars snart slut och jag tänkte att jag skulle skriva vad månadens chipspåse som jag åt för typ två veckor sedan.

Månadens chipspåse blev Pringles Xtreme Spicy Sour cream & Onion. Starka Sour cream & Onion pringles helt enkelt. De var faktiskt stört goda, men de var också starkare än väntat. Helt klart ett plus eftersom jag egentligen ville ha Hot Sweet Chili chips från Estrella, men ICA precis där vi bor har tydligen inte dem och chipssuget var akut.

Nej men de här pringleschipsen blev faktiskt helt klart en positiv överraskning, jag gillade dem verkligen, men pringles är ju inte så krispiga som andra chips så det blir nog inget jag kommer köra på varje månad, eller ens varannan. Fast nu är det bara typ tre månader kvar tills jag slutar med det här. Ett halvår får räcka! Jag känner ju redan att det har gjort nytta - jag har inte det där chipssuget lika ofta. Men jag tänkte allt ge er mina chipsråd ändå sen ;)
Pringles Xtreme Sour Cream & Onion ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0