Och vad har jag gjort dig då?

Helt utan en uppenbar anledning så har en person som jag trodde var min vän tagit bort mig som vän både på facebook och på helgon - gissningsvis för att han har hittat något nytt ragg där borta i tjotahejti.

När vi gjorde slut (ja, ni borde kunna gissa vem det är - men jag tänker inte säga det högt ^^) så sa han hela tiden att "vi kommer alltid vara vänner" etc. Och visst, det senaste har vi inte pratat så ofta och de gånger vi har pratat så har det inte varit något speciellt djupt - men vafan? Vem är man inte vän med på facebook? Han hade fan sitt ex som vän på facebook hela tiden när vi var ihop.

Jag vet inte varför jag är arg egentligen - för att jag trodde att vi var vänner kanske? För att jag trodde att han faktiskt menade vad han sa - att han inte satt och ljög mig rakt upp i ansiktet. Men vill han vara sån så får han väl vara det då - det är inte mitt problem egentligen. Jag fattar bara inte vad jag har gjort honom?

Kommentarer
Postat av: Tiduas / Peter

Bahhh, dåligt! Att han är feg och inte vågar säga varför han tog bort dig är sämst och att han gjorde det öht är lika värdelöst.

2011-03-05 @ 12:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0