Uppkörning snart ^^

Nej, jag är inte så skrockfull och jag vet att om jag failar uppkörningen så kan jag inte hålla tyst om det heller xD

Imorgon är det dags. Efter ruschen på morgonen är det dags. Eller ja, jag börjar min uppvärmningslektion klockan 8 imorgon och sen har jag uppkörning klockan 9. Men det lär ju gå bra, eller? Är inte jag awesome nog för att klara av det här? Eh, jo! Det är positivt tänkande som gäller här - för annars går det aldrig, då tvivlar man bara på sig själv och det är aldrig någon hit när man måste prestera bra.

Aja, alla lärarna på körskolan verkar tycka att det inte borde vara något problem - jag har den senaste veckan fått höra av 3 olika lärare att jag borde klara det utan problem. Det borde ju vara värt något? Idag fick jag höra att "Vi är ju mycket hårdare än trafikinspektörerna" i början av lektionen och i slutet "Jaha, ja jag har inget att klaga på" - nejmen dåså, då tror vi på det och så chillar vi tills imorgon.

Men tänk tanken, om 12 timmar kan jag ha ett körkort! Hur absurt är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0