Överväger att lägga ner bloggen...

Jag skrev ett långt inlägg om mitt liv och att jag inte har något att skriva om längre, och det är sanningen. Jag har inget att skriva om längre. De gånger det har hänt tidigare har jag antingen mått väldigt dåligt eller väldigt bra. Den här gången är det det senare av dem. Vilket känns fantastiskt.

Jag älskar mitt liv, jag älskar hur vårat liv har utvecklat sig - hur det har blivit. Jag älskar att jag trots knäskador, kommande operationer och annat tjafs kan gå och lägga mig på kvällen med ett leende på läpparna och tänka "shit vad bra mitt liv är!" - och jag har helt enkelt ingen anledning att skriva av mig längre, jag har inget att skriva om. Så vi får se, eventuellt gör jag en renodlad matblogg av den här bloggen. Men då måste jag börja gilla att ta bilder och skit, vilket nog är bland det tråkigaste jag vet. Jag förstår verkligen inte hur allt och alla kan älska att ta kort på saker, förut brukade jag försöka låtsas att jag gillade sånt, för att jag trodde att folk inte skulle gilla mig annars. Men så kan man inte leva... Men å andra sidan, om jag börjar göra det för att blogga om mat så kanske det blir värt det? Vi får se... Jag ska fundera på det ett tag till...

Ha det bra tills dess :) Det tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag kom in på din blogg av en slump! Letade efter bibelord att använda till ett skolarbete och hamnade här. Jag skulle gärna vilja diskutera något med dig, jag hittade ett inlägg som du skrivit och blev nyfiken, hade varit så skönt med någon som kunde svara på frågor och diskutera den kristna tron med mig. Är så ny inom området.

Jag ser nu att du tycks ha lagt ner din blogg.

Men om du ser det här någon gång så vill jag gärna att du mailar mig (om du har tid och lust). Du har min mail nu iallafall.

Kram

2012-03-05 @ 17:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0