-2.2kg

Ställde mig på vågen igår. Vägde mig i påskas senast, tänkter inte gå in på vad vågen stod på - för det är egentligen inte relevant. Men igår stod den i alla fall på 2.2kg mindre än den gjorde i påskas när jag började träna. Igår hade jag dessutom precis hällt i mig över en liter vatten efter ett Zumbapass.

Har ju egentligen inte gjort några förändringar i matvanor heller så jag måste säga att jag är rätt nöjd. Målet är i alla fall 10kg innan semestern. Det är nästan två månader kvar tills dess och nu har jag trappat upp träningen, men det känns avlägset. Men vi gör ett försök. Det är allt jag kan göra, trolla kan jag inte göra :P

Nu ska jag plugga, sen blir det mellan 45 och 60 minuter Zumba innan jag går ut och sätter mig i solen och läser en skönlitterär bok (Bläckhjärta, började i julas, men det har inte riktigt funnits tid till att läsa den..).

Förresten så har jag fått sommarjobb på ABB i sommar, trevligt. Montering, alltid något, skift, kan bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0