Herre ge mig av ditt vatten.

Herre rädda mig ur öknen, visa mig till din källa.

Jag vet inte vad jag gjorde fel, om det var alla synder jag gjorde som jag sedan inte bad tillräckligt mycket om förlåtelse för eller om det var så att jag skulle leta.

MEN JAG HAR LETAT NU. Kom tillbaka? Jag orkar inte leta. Jag orkar inte vara ensam och lyssna på hans prat om att jag ska göra massa korkade saker. Herre jag ber dig, kom tillbaka. Snälla?

Jag är din - fräls mig. Jag är din - fräls mig. Jag är din. Fräls mig. Jag ÄR Din. Fräls mig? JAG ÄR DIN. FRÄLS MIG?

Herre jag ber dig. Jag lämnar mitt liv i dina händer, du får göra vad du vill med mig, om du bara räddar mig från honom. Hjälp mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0