Sveriges Mästerkock...

Jag fick ju som sagt mejl i förra veckan angående auditions för Sveriges Mästerkock.. Jag har varit supertaggad hela tiden, men sen kom det där mejlet och jag blev genast osäker. Ska jag verkligen gå? Vad ska jag laga? Vill jag verkligen jobba med mat? Svaren på frågorna blev: Jag vet inte, jag vet definitivt inte och jag tror inte det.

Så nej, Sveriges Mästerkock får klara sig utan Weronica den här säsongen (också) och så kanske vi ses nästa säsong, om jag bestämmer mig för att jag visst vill jobba med mat..

Men - som en liten rolig parentes - de ringde till mig i tisdags. Jag hade precis sagt till Tommy att jag tror att jag har bestämt mig för att inte gå, fem minuter senare så ringer det (vi står inne på akademibokhandeln) och jag svarar. Personen i andra ändan säger "Hej, jag heter XX och ringer från Sveriges Mästerkock" W00t tänker jag då. Men hon ville bara påminna om att mejla om vilken stad jag ville gå på audition i. Men det kändes ju rätt bra att bli uppringd sådär :)

Nej, nu ska jag göra mig i ordning, sen ska jag gå till bussen (!) och åka till Skövde och träffa Stina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0