Rolig lista med mat!

Varm dryck: Just nu? Latte macchiato
Kall dryck: Cola, anyday utan att tveka - utöver cola, I'd have to say apelsinjuice <3
Pålägg: skivbar leverpastej
Grönsak: Ärtor, jag älskar hur lätt det är att variera ärtor!
Frukt: Vattenmelon eller plomon - svårt val... hm... plomon, eftersom det är säsong nu!
Bär: Hallon!
Krydda: Oregano!
Godis: colasnurror
Snacks: Hot sweet chilichips! På tal om det så kommer det ett chipsinlägg om en stund xD
Choklad: Jag är inte så förtjust i choklad, jag mår illa av för mycket kakao (för mycket kakao är typ en halv ruta 50%:ig choklad...)
Ost: Parmesan
Sallad: Caprese
Tårta: Farmors smörgåstårta!
Bakverk: Hm, Key Lime Pie?
Sås: Den är svår, min pepparsås!
Glass: B&J's half baked
Snabbmat: Hamburgare.
Flingor: Inga flingor alls - möjligtvis frosties som godis!
Pizza: Hemmagjord pizza med bacon, pepparsalami och löjligt mycket mozzarella!
Naturgodis/Nötter: Jag är ju allergisk mot nötter, så där har jag inte så mycket att säga - men naturgodis får det nog bli yoghurtdoppade bananchips
Soppa: Asiatisk kycklingsoppa (eget improviserat recept, men det blir alltid grymt), serverad över ris.
Utländskt kök: Thai!
Halstablett/Tuggummi: Extra professional!
Äter inte: PALSTERNACKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0